۱۴۰۰ فروردین ۲۹, یکشنبه

مودم وایرلس دی لینک مدل D-Link DSL-224 VDSL2 and ADSL2 Plus N300

 

کمپانی D-Link (دی – لینک) یک مودم روتر ADSL2+ و VDSL را به بازار عرضه کرده است. این محصول را به نام ” DSL-224″ در بازار می شناسند.

مودم روتر هایی که از قابلیت VDSL پشتیبانی می کنند, نسبت به مدل های ADSL سرعت اینترنت بیشتری را برای کاربران ارائه میکنند. نکته قابل توجه این است که اگر اینترنت مورد استفاده توسط شرکت‌های ISP از نوع VDSL باشد ; سرعت بیشتر محقق می شود.

محصول مودم وایرلس دی لینک مدل D-Link DSL-224 VDSL2 and ADSL2 Plus N300 برای برقراری شبکه کابلی در قسمت پشتی خود دارای چهار درگاه می باشد. این مورم روتر از یک درگاه WAN/LAN و سه درگاه LAN بهره می برد. این درگاه‌ها از نوع 10/100 هستند و می‌توانند اطلاعات را با سرعت قابل قبولی انتقال دهند. در قسمت کناری درگاه‌های RJ-45 یک کلید WPS و یک کلید WLAN مشاهده می‌شود.

به منظور امنیت بیشتر دستگاه ها و اتصال سریع به اینترنت می توان از کلید WPS استفاده نمود. همچنین کلید WLAN در قطع کردن WiFi مورد استفاده قرار می گیرد.

برای داشتن شبکه‌‌ی بی‌سیم حرفه‌ای شرکت دی لینک DSL-224 را به دو آنتن قابل جداشدن تجهیز کرده است. درصورت نیاز می‌توان این آنتن‌ها را مدل‌های قوی‌تری تعویض کرد. این دو آنتن با قدرت 2 دسی بل مناسب برای استفاده معمولی می باشد.

در قسمت بالا و روبه رویی مودم روتر با استفاده از نشانگرهای ال ای دی می توانید اطلاعات مناسب و کارآمدی از وضعیت شبکه و اینترنت مشاهده کنید.

شما می توانید از کلیه شهرستان و شهرهای کشور اقدام به خرید این محصول کنید. سلامت تمامی محصولات سایت توسط داتیس نتورک تضمین می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

TP-LINK TD-W9960 V1

 بهترین مودم های ADSL و VDSL مودم وایرلس تی پی لینک مدل TP-LINK TD-W9960 V1 یکی از کارآمدترین و محبوب ترین مودم های تی پی لینک می باشد که...