۱۴۰۰ فروردین ۲۹, یکشنبه

بهترین مودم اینترنت ADSL و VDSL

 

انتخاب بهترین مودم ADSL و VDSL برای اتصال به اینترنت در شبکه های خانگی و شرکت های کوچک آسان نیست به همین دلیل در این مقاله مودم های با قیمت مناسب و ارزان را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، در ادامه همراه داتیس نتورک باشید.

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 مدل TP LINK W8961N

تی‌ پی لینک TD-W8961N یک مودم‌ روتر +ADSL2 است که از 4 عدد پورت شبکه (RJ-45) برای اتصال به‌صورت باسیم، دو عدد آنتن برای اتصال بی‌سیم و یک عدد پورت RJ-11 برای اتصال خط تلفن بهره می‌برد.

مودم روتر دی لینک مدل ADSL2 Plus DSL-2750U New N300

مودم روتر DSL-2750U New مناسب برای کابران خانگی و دفاتر کوچک می باشد و یکی از بهترین مودم های ADSL می باشد.

این مورم روتر با به‌کارگیری درگاه پرسرعت +ADSL2 به اینترنت متصل می‌شود.

دی-لینک 2750U دارای چهار پورت شبکه (RJ-45) است که می‌توان با استفاده از آن‌ها به‌صورت هم‌زمان، چهار دستگاه دیگر را از طریق کابل شبکه و به صورت باسیم به اینترنت یا شبکه متصل کرد.

این روتر بی سیم شباهت های زیادی به مدل D-Link 2740U دارد.

این شباهت ها از پورت, تعداد آنتن و شکل ظاهری است.

از تفاوت های بین این دو روتر این است که DSL-2750U New دارای پورت USB می باشد اما 2740U خیر.

این USB به شما امکان اتصال فلش‌ مموری یا هارددیسک را می دهد, شما با این قابلیت می توانید اطلاعات داخل فلش و هارد را در شبکه به اشتراک بگذارید.

یا می‌توانید یک دانگل 3G را به آن متصل کنید و از اینترنت سیم‌کارت خود به صورت بی‌سیم بهره ببرید.

مودم-روتر 2750U یکی از بهترین مودم های ADSL است که قادر است با استفاده از دو آنتن 5 دسی‌بلی و استاندارد بی‌سیم 802.11n، یک شبکه‌ی بی‌سیم داخلی را با کارایی بسیار بالا همراه با سرعت 300 مگابیت در ثانیه برای شما فراهم سازد.

این مودم با دستگاه هایی که استاندارد 802.11g و 802.11b دارند, کاملا سازگار می باشد اما باید توجه کنید که این دستگاه ها به نسبت دستگاه هایی که با استاندارد 02.11n هستند, سرعت انتقال پایین تری دارند.

این مودم-روتر با به‌کارگیری فایروال و کیفیت سرویس (QoS) که شامل حفاظت فایروال، کنترل دسترسی کاربر، استانداردهای امنیت بی‌سیم WPA و WPA2 و سیستم اولویت‌بندی انتقال داده‌هاست، بستری امن و مطمئن را به منظور ارتباطات صوتی و تصویری، دانلود فایل، بازی‌های رایانه‌ای و گشت‌وگذار در اینترنت فراهم می‌سازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

TP-LINK TD-W9960 V1

 بهترین مودم های ADSL و VDSL مودم وایرلس تی پی لینک مدل TP-LINK TD-W9960 V1 یکی از کارآمدترین و محبوب ترین مودم های تی پی لینک می باشد که...