۱۴۰۰ فروردین ۲۹, یکشنبه

TP-LINK TD-W9960 V1

 بهترین مودم های ADSL و VDSL

مودم وایرلس تی پی لینک مدل TP-LINK TD-W9960 V1 یکی از کارآمدترین و محبوب ترین مودم های تی پی لینک می باشد که هم اکنون می توانید از داتیس نتورک با قیمت مناسب خرید کنید.

این روتر فوق‌العاده سریع و پرقدرت دارای 2 عدد آنتن خارجی قوی است.

آنتن‌های خارجی TD-W9960 V1 بسیار باکیفیت هستند و عملکرد بی‌سیم عالی با سیگنال پایدار در تمامی جهات و سرعت بالا در فواصل بیشتر را به ارمغان می‌آورد.

فناوری VDSL2 سرعت پهن باند VDSL حداکثر ۱۰۰ مگابیت در ثانیه ای را به طور همزمان برای آپلود و دانلود ارائه می دهد.

پورت DSL تعبیه شده در دستگاه از تمام اتصالات استاندارد DSL پشتیبانی می کند و با اکثر ISP ها سازگاری دارد.

مودم تی پی لینک TD-W9960 V1 با VDSL2, ADSL2+, ADSL2 و ADSL سازگاری دارد و یکی از بهترین مودم های ADSL و VDSL می باشد.

این مودم تی پی لینک با سرعت وایرلس ۳۰۰ مگابیت در ثانیه ای و با فرکانس باند ۲.۴ گیگاهرتزی و پورت های LAN چهار مگابیتی همراه است.

این محصول از شرکت تی پی-لینک به‌ راحتی و تنها در چند دقیقه تنظیم می‌شود؛ این کار با استفاده از اینترفیس وب بیس و اپلیکیشن موبایلی پرقدرت Tether امکان‌پذیر است.

همچنین با نصب اپلیکیشن Tether روی دیوایس‌های iOS و اندرویدی می‌توان به تنظیماتی مانند میزان دسترسی و کنترل والدین دسترسی پیدا کرد.

مودم روتر TD-W9960 V1 تی‌پی‌-لینک نگرانی شما را از بابت مشکلاتی که شاید از اتصال چند دستگاه به طور هم‌زمان در یک شبکه چندرسانه‌ای خانگی به وجود آید، از بین می‌برد و به‌راحتی در هر نقطه از خانه یا دفترکار بزرگ خود می‌توانید به این دستگاه متصل شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

TP-LINK TD-W9960 V1

 بهترین مودم های ADSL و VDSL مودم وایرلس تی پی لینک مدل TP-LINK TD-W9960 V1 یکی از کارآمدترین و محبوب ترین مودم های تی پی لینک می باشد که...