۱۴۰۰ فروردین ۲۹, یکشنبه

درباره شرکت مشهور ایسوس چه میدانید؟

 شرکت مشهور ایسوس یکی از سریع‌ترین مودم/روترهای بی‌سیم سازگار با ADSL2/2+, ADSL, VDSL2 و با قابلیت پشتیبانی از خدمات نسل آینده فیبر و کابل را در سال 2014 ارائه داد. طراحی سبک و بی نظیر از یک‌سو و عملکرد همزمان روی هر دو باند فرکانسی و امکان ارائه سرعت 1.75 گیگابایت باترکیب انتقال داده در هر دو باند از ویژگی های این مودم/روتر محسوب می‌شود. 

سه آنتن خارجی قدرتمند با ترکیب فناوری ASUS AiRadar ، Beamforming و تکنیک‌های پردازش سیگنال علاوه بر پایداری شبکه وای‌فای محدوده پوشش را تا 150 درصد گسترش می‌دهند. Beamforming یا شکل‌دهی گلبرگ آنتن یکی از تکنیک های پردازش سیگنال به منظور ایجاد فیلترینگ فضاست که از آن جهت ارسال و دریافت سیگنال در حالت بهینه استفاده می‌شود.

 شکل‌دهی گلبرگ آنتن از اتلاف انرژی سیگنال رادیویی در مکان های غیر ضروری و ایجاد آلودگی فرکانسی در محیط های دیگر جلوگیری می کند. در ساخت مودم/روتر DSL-AC68U از دو پردازنده جداگانه و مستقل برای ارتباط کابلی و ارتباط بی‌سیم استفاده شده است که از افت عملکرد در هنگام افزایش ترافیک جلوگیری می کند. 

سرویس فضای ابری ASUS AiCloud دسترسی، همگام‌سازی، اشتراک و انتشار داده‌ها از شبکه خانگی به هر کامپیوتر یا دستگاه متصل به اینترنت فراهم می‌کند. 

علاوه بر این رابط گرافیکی ASUSWRT کنترل، بهینه‌سازی و مدیریت ترافیک شبکه را به‌راحتی امکان‌پذیر می‌کند و حتی افراد غیرحرفه‌ای می‌توانند از قابلیت‌های این مودم/روتر قدرتمند استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های این مودم/روتر می‌توان به وجود یک درگاه WAN و یک درگاه USB3.0 با امکان اشتراک‌گذاری فایل ها و پرینتر اشاره کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

TP-LINK TD-W9960 V1

 بهترین مودم های ADSL و VDSL مودم وایرلس تی پی لینک مدل TP-LINK TD-W9960 V1 یکی از کارآمدترین و محبوب ترین مودم های تی پی لینک می باشد که...